Sunday, July 31, 2011

1st ramadhan

dear readers,,,
ari ni 1st ramadhan kan....hmmm,,,,ape aku leh wat ek???
klu dah masuk bln pose ni mula la blurr je
setelah sekian lame x meng"post" entri....baru ari ni aku ase nak post something
bkn pe sgt pun...entri ni je

hehehehe

sebab musabab aku x post adalah
1 - malas
2 - aku x de kat umah
3 - aku tolong parent wat jualan buku
4 - mmg x sempat nak update pape....fb pun aku x bpe nak bukak
5 - sebab ni je kot

meh la aku cte sal semalam.....
semalam aku kua ngan mr.laling....almaklum la ari ni kan nak pose dah
pas makan2 sume tu konon nye ktorg ni nak la cari sim card baru tuk aku...bab no yg aku pakai skang ni terSANGAT la mahal nye....aku gune CELCOM yg 28 sen tu
TENSION 
aku pakai no tu...x tau la celah mna kredit aku leh kurang berhinggit2
bab tu la aku amek keputusan tuk tuka no lg
jadi nye ktorg g la dr digi ke maxis,,,maxis ke celcom........
pas tny dia pnye costumer service bagai....g la nak beli no u.o.x
g tny kat cina tu leh dia kata cam ni :
cina tu : "no ni jual...tapi u kena topup kat sini dulu la...pastu baru u boleh beli no ni"
aku : "x pe la...i topup je la"
cina tu : "x boleh...topup dia sudah abis"
aku : "???????"

dalam ati bapak hangin nye...@##$% %$#@!
dgn perasaan yang malas aku nak kata...ktorg pun bleh la dr celcom canter tu
ntah pape aku ase...akak customer service suh beli situ....ble ktorg nak beli x nak jual plak
fening,,,,fening

pape pun.....selamat berpuase ye sume
semoga ramadhan taun ni jadi lebih baik dr taun2 yang lalu

(^_________*)

No comments: