Tuesday, December 20, 2011

ku meng hapdate post

di tepi pantai yang indah
lalalalalalalalala~
sori ar...x tau smbngn lagu tu dah
hehehe

ok..setelah berzaman x update ini belog
ari ni tetibe je semangat ku datang
hahahaha
bukan pe...walaupun skang musim hujan
aku tetap g holiday

yeee.....holiday,,,,holiday,,,,,,holiday
walau pun tmpat nye biase2 aja
tapi tetap best
aku g bkn ngan mak abah ek..huhu....sedih2
aku g ngan family blah abah je
biase je la....dah family aku gak kan
jom usha gambo2 ktorg

ok...ni antara family aku yg hadir


ape je aktiviti ktorg
aku ase cam makan mandi pantai mandi kolam
tu je kot
hehehehe
tapi yang best nye kat sini
dapat makan seafood yg fresh2
sedap......ni antara gambar yg d snap

udang n sotong

x tau nama ikan

sotong bakar....perrggghh sodap!!!!

sedap sampai kena rebut2...hahaha

udang pun bakar...ciap ade yg nak cilok lg tu

ni kanak2 riang main pantai

sonok depa main kolam


ok ar....takat ni je la gambo2.....hehehe
pape pun mmg best gak holiday kat sini
nak tau x kat ne???
bertempat di beserah kuantan pahang
ktorg menginap di duta sands beach resort je

^_________________^



No comments: