Thursday, May 5, 2011

my feel today

assalamualaikum n slamat sejahtera...
hari ni sy hny nak cte sal feel sy je
hehehe~
(buang tebiat dah aku tulis cam tu)
setelah sekian lme aku x wat tour...maka tiba la hari ini (tetibe je nak ckp skema)
sblum masuknya waktu zohor...maka aku bersama zakiah pergilah ke mardi untuk menjemput guest kami di sana...setibanya di sana..kami terpaksalah menunggu selama 20 minit.....apabila sampainya guest di sana...maka mereka pun pergi lah tour di mardi tu
(pe la aku merepek ni kan...huhu)

aku just nak cte ni je...(malas nak taip pnjg2)
hehehe
pe yg aku ase rini adalah :
penat + ngantuk + lapo = tour  (ni mse ptg td la)

(ni la mardi nye)

hahaha
mmg aku buang tebiat rini...tbe2 je nak promot mardi langkawi ni nape...aku pun x tau...xpe2...moh den cito sal tour den rini..mardi merupakan tempat pertama yg depa org ni lawat...
banyak tu dorg ni beli kristal...nak kata murah x la...nak kata mahal pun...ntah ar

(ini antara kristal yg de kat langkawi)

tapi...guest tu x beli yg ni...dorg beli rantai...santek
ok...back to da story...pas g mardi ktorg g telaga air hangat...yg ni jap je...bkn de pe sgt pun...pas tu ktorg ke ayaq terjun durian perangin...bab kan guest aku ni agak berumo...so x larat la nak nek air terjun yg tngi2 tu
tp kat sini pun dia bntai shoping bnyk2...tenat la...aku yg ngeko ni yg penat

pas tu ktorg ke complex craft langkawi....kat sini pun dia bli gak
huhu
pas tu kami pun blek...pape pun tour rini mmg best
aku ciap dapat ini!!

(10 riyal sudi)

yeye...ni guest tu la yg bg...walaupun ble tuka duit m'sia ckit...tp x pe...yg penting kenangan tu

(^__________^)

No comments: